Halaman

Khamis, 4 Disember 2025

JOM DAFTAR KEAHLIAN ESKAYVIE

Keahlian Eskayvie disebut sebagai Eskayvie Prefered Customer atau ringkasnya EPC

Pendaftaran keahlian boleh dilakukan dengan bayaran RM20 ( tanpa produk ) atau dengan PEMBELIAN PRODUK BERNILAI RM200 dan ke atas . Bagi pembelian produk Eskayvie bernilai RM200 ke atas, kami akan bantu anda mendaftar
EPC tanpa perlu membayar tambahan RM20 yuran keahlian ( sila Whatsapp saya di 014-9792696 untuk info )


1. Apakah Eskayvie Preferred Customers (EPC)?

Eskayvie Preferred Customers (EPC) merupakan program keahlian eksklusif untuk pelanggan yang ingin menikmati pelbagai ganjaran dan penjimatan hebat. Keahlian ini ditawarkan pada kadar RM20 setahun.

2. Apakah kelebihan menjadi ahli EPC

  • Diskaun 50% produk pada bulan kelahiran.
  • Diskaun produk sehingga 30%.
  • Ganjaran cashback sehingga 5%.
  • Baucar pendaftaran bernilai RM40 (RM20 x 2).
  • Loyalty Points.
3. Bagaimanakah cara untuk menaik taraf daripada EPC kepada ejen?
Ahli EPC yang berminat untuk menjadi ejen boleh memilih pelan pendaftaran Register Eskayvie Nexus (Apprentice) dengan bayaran hanya RM70, dan akan menerima sebotol Mindtropic.

4. Bolehkah baucar yang telah tamat tempoh digunakan?
Tidak. Baucar yang telah tamat tempoh tidak lagi sah dan tidak boleh ditebus. Ahli EPC dinasihatkan untuk menebus baucar dalam tempoh sah yang ditetapkan.

5. Sekiranya saya merupakan pelanggan sedia ada, adakah saya layak menerima manfaat yang sama?
Ya, pelanggan sedia ada juga boleh menikmati semua keistimewaan sebagai ahli EPC namun baucar pendaftaran bernilai RM40 (RM20 x 2) tidak akan diberikan. Pelanggan sedia ada perlu mendaftar sebagai ahli EPC dengan bayaran RM20 setahun untuk melayakkan diri menerima baucar pendaftaran bernilai RM40 (RM20 x 2).

6. Bagaimanakah saya boleh mengetahui kelayakan saya untuk menerima cashback?
Jumlah perbelanjaan bulanan anda akan dipaparkan pada dashboard akaun. Anda boleh menyemak jumlah tersebut untuk mengetahui sekiranya anda telah mencapai tahap kelayakan bagi menerima cashback pada bulan seterusnya.

7. Jika jumlah mata ganjaran saya kurang daripada 10,000, adakah ia masih boleh ditebus?
Tidak. Penebusan hanya boleh dilakukan apabila jumlah mata ganjaran mencecah sekurang-kurangnya 10,000 mata, bersamaan dengan RM1.

8. Apakah yang berlaku sekiranya saya tidak memperbaharui yuran keahlian tahunan sebanyak RM20?
Sekiranya keahlian tidak diperbaharui, anda tidak lagi layak menikmati harga ahli serta semua manfaat dan ganjaran di bawah program EPC.

9. Bolehkah saya menebus lebih daripada satu baucar dalam satu transaksi?
Tidak. Penebusan terhad kepada satu baucar sahaja bagi setiap transaksi atau resit pembelian

10. Untuk baucar hari lahir, sekiranya saya telah menebusnya sekali, adakah saya boleh menebusnya sekali lagi dalam bulan yang sama?
Tidak. Baucar hari lahir hanya boleh ditebus sekali sahaja dalam bulan kelahiran. Pastikan semua pembelian yang diinginkan dimasukkan dalam resit yang sama semasa penebusan.

11. Jika saya telah menaik taraf kepada Eskayvie Nexus, bolehkah saya masih menggunakan baucar?
Tidak boleh. Setelah anda menaik taraf kepada Eskayvie Nexus, baucar tersebut tidak lagi sah digunakan.
Baucar ini hanya khusus untuk ahli dengan status EPC atau EPC+ sahaja.


Jom saya bantu anda daftar keahlian ESKAYVIE EPC ini dengan klik link WhatsApp saya 👉 014-9792696



💜
@bihaeskayvie







Tiada ulasan:

Catat Ulasan